Pages

si kacak & si cantik

cik mun blogger

Wednesday, 25 April 2012

~~WORDLESS WEDNESDAY~~

Assalamualaikum..kepada semua sahabat-sahabat blogger..yang di sana mahupun di sinun..harap anda semua berada dalam keadaan sihat-sihat selalu hendaknya..=)

moh kite menatap gambar2 menarik kat bawah nie..sambil menguji kemahiran mata anda..nak sambung balik entry aku yg sebelom ni,lau nak tau klik SINI...so,nak main tak ni??..nak ye...ok, sebelom tuh jgn lupe wat senaman mata dulu ye..'jgn lah korang tny aku pulak macam mna senaman mata tuh'.."pepandai korang lah ye"...lalala
1). Cari giraffe yg tersembunyi




2). ada 11 ekor rusa di sini..

3). ada 15 ekor serigala 

4). ada 7 ekor dolphin..=)

5). ikowt jek la berapa yg korang jpe..hehhe
6). nampak tak apa yg tersembunyi lam pic nie.


so macam mana...segar sudahkah mata2 anda tuh...hehe..mesti semuanya korang setlekan dgn mudah je kan...hehhe.... lau yg tak berjaya tuh jangan kecewa ok..cube lagi..
TAMMAT
P/S: gagal sekali tak bermakna gagal selamanya.....


terima kasih, coz u all sudi membaca n merterjah entry saya,like kalau suke

12 comments:

  1. Ehh tak nampak pape pon. Hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lamo dah tu ado ore nok masuk minang =D

      Delete
    2. tak nampak kew..emmm,,nampak malas mencari kan,,hehehe

      Delete
  2. optic illusion..seronok!!nk tgk kena tgk cara luar biasa.. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. alama,,,mata rabun lah..x nampak...uhuhu

    ReplyDelete
  4. ececceceh..pndi die bg alasan ye..

    ReplyDelete
  5. Fuh. Ni boleh buat senggama mata ni.

    ReplyDelete

terima kasih atas segala jasa baik anda kerana sudi meniggalkan coretan buat entri yang tidak seberapa ini..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...